Mooadenperfekta♥

FUKTSKADAD FUCKING LÄGENHET

Kategori: Allmänt

Idag har jag inte kunnat blogga på vissa anledningar.. Våran lägenhet har blivit fuktskadad i alla rum, Så nu sitter vi här med alla grejer helt fuktskadade, vi kommer få en tillfällig lägenhet tills allt i denna är färdig. Vi kommer alltså gå igenom en hel jävla procidur.. ringa försäkringbolag hit och dit. kolla vad som är fuktskadat av våra möbler.  och de värsta av allt, är att de är ju inte bara våran lägenhet som är förstörd.. utan LÄGENHETEN under oss är värre än våran, 5 cm vatten var i hela  våran läägenheten, Så man kan ju tänka hur mycket de då var i grannens under..
Blev som en shock när jag vakna inatt klockan 4 och märkte att de var vatten i heeeeelllaaaaaa lägenheten.. som tur var kom jouren hit så fort som möjligt och kunde då damsuga upp all vatten, men som sagt de var ju redan försent, Hela jävla trapphuset var fullt med vatten.. jag har nog aldrig sätt så mycket vatten i ett och samma lägenhet, de fanns liksom ingen fläck på golvet som inte var fyllt med vatten, så alltså EXAKT ALLT var fullt med vatten..
Jag tror jag fick en panik ångest i morse, jag visste inte om jag skullle skratta eller gråta, Stog där med gråten i halsen, fick svårt att andas, fick rent utsagt PANIK!


Från klockan 4, till klockan 8 var jag vaken sen skulle jag försöka sova, men de gick ju inte då alla var så himla nyfikna och skulle ringa och kolla vad som hade hänt. Till slut så kunde jag sova ett par timmar iallafall, de behövdes kan jag lova.. fyfan  vad som en ZOMBIE klockan 4 inatt..  De var som att vakna mitt i en mardröm. de här är de värsta som hänt oss.Usch säger jag bara.. nä nu får jag ta och koppla av lite, imorgon måste jag tvätta alla kläder alla lakarn  alla handdukar och sånt jag bara kastade ut i morse när ag såg allt vatten, gjorde allt för att de skulle torkas upp så fort som möjligt, men de var ju bara en piss i havet..  Nu tycker jag att de får vara nog med TRÅKIGHETER vi har varit med om alldeles för mycket.
Bilolycka, är fortfarande sjukskriven, Vi var tvugna att ta bort våran hund då han var gammal och inte mådde bra, och nu detta.. allt detta har hänt inom 3 månader? hur fan kan de vara möjligt..
Nu är de ju bara att hoppas på att allt detta med lägenheterna går i genom försäkringarna annars sitter vi här med hundratusentals kronor att betala..Då vet jag faktist inte vad jag gör.. så jävla typiskt..jaja hörs sen HEJ!
Kommentera inlägget här: