Mooadenperfekta♥

Torsdag 21/7 12:27

Kategori: Allmänt

Hej hej, har inte varit hemma på ett par dagar så har inte kunnat bloggat.
Just nu sitter jag med ett kopp kaffe i högsta hugg, och en telefon i ena örat och sitter och skriver! Vart ska jag börja?
Igårkväll, hade jag de en väldigt trevlig kväll med Eva, sitta och dricka kaffe sent på kvällen med tända ljus, cigg efter cigg och bara snacka en jävla massa skit! just sånna kvällar behövs, för en att kunna landa i sina egna problem!
Nu i två dagar irad så har jag varit ute/uppe till 3-4 på natten, Jag får inte vända på dygnet, jag får bara inte de! Just nu är jag sjukskriven för att jag var med i en bilolycka för ca 6 veckor sedan, sen dess har jag varit sjukskriven, och är än idag sjukskriven, Min vardag har ändrats Även att man har ont så blir man så himla bekväm att bara gå hemma. jag vill jobba tjäna pengar, De här med att gå hemma, de är skönt dom första 3 veckorna men sen vill man ha vardagen tillbaka? Blir så himla mycket strul med både försäkringsbolagen, försäkringskassan, för att man ska ansöka om sjukopenning och ersättning för bilen som var tvungen att skrotas och pengar för sveda och värk, som tur är så fick jag tillbaka pengar för min bil så jag kunde köpa en ny bil, dom veckorna utan bil, fyfan säger jag. Är som att bo i ett fängelse man blir så jävla inlåst. kan inte göra ett skit för man har ju ingen bil.. jaja

Vad som händer idag har jag ingen aning om, Mia ringer och tjatar jag ska komma till henne och hälsa på, men jag vet inte vad jag ska göra. Har så himla mycket att göra här hemma, städ, tvätt, disk, damsuga, skura.. Nä fyfan Usch säger jag.  jag orkar inte.ja ja, Hörs och ses sen, Puss!
 
Kommentera inlägget här: