Mooadenperfekta♥

Torsdag 21/7 23:38

Kategori: Allmänt

Tjenare Tjenare!
Har varit en varm,bökig och tråkig dag idag, men nu sitter jag äntligen hemma med en GN i handen, och bara njuter ska jag tala om för er! Nu på kvällen har vi varit i gamleby en sväng, hälsat på min kära kusin, jag linn och mia! Sen så slutade min sambo klockan 22:00 så Åkte och hämtade han. Då han har varit i gamleby hela veckan då han jobbade konstant hela veckan, men nu sitter vi här. Tända ljus och en varsin GN, Så himla gott och mysigt. Blir nog att lägga sig skapligt idag.. känner mig så himla sliten, även att jag knappt inte gjort ett skit i flera dagar.. idag har de varit så extremt varmt, man har knappt kunnat visa sig ute.. helt sjukt.. och i morgon ska de tydligen bli ännu varmare.. Usch vill ha vinter nu! Älskar hösten och vintern så himla mysigt.. sitta hemma och tända massa ljus och äta gott framför tvn, springa och leka med syskonmbarna i snön, åååh ni vill jag att vintern ska komma!
Måste berätta en rolig händelse som hände oss för någon dag sen mitt i natten. De var nämligen så att jag Eva och My ville hitta på nbågonting så vi bestämmde oss för att åka ut till norra för att gå på kyrkogården, men sen när vi hade kommit ut dit så vågade inte jag gå ner, så då körde vi runt och runt ute vid fängelset. Tillslut ser jag att de är en mobil under ett träd som lyser upp, så jag åker ju yttligare flera varv, sätter på hellyset för att se om jag ser om de sitter någon där. tillslut stannade vi och frågade om han behövde hjälp. Då kommer han fram till bilen, en kille i 35-40 års åldern sitter alltså ute på norra klockan 00:00 på natten, under ett träd, han berättar då att han sitter där under trädet och spelar pokemon go?.. Hur fasen vågar man sitta under ett träd mitt i natten, och speciellt ute på norra just den tidpunkten undrade ju självklart jag.. då berättade han att han jobbade på fängelset. antog då att han hade precig gått av sitt pass och satt sig där och spelade.. men de såg ju lite märkligt ut.. hehe 
Nähä, nu ska jag väl ta ett sista nattbloss, sen gå och lägga mig.. nya tag i morgon igen! har en himla massa måsten i morgon som jag måste fixa innan jag kan tänka på någonting annat .. jaja, Godnatt på er alla, Puss
Kommentera inlägget här: