Mooadenperfekta♥

Vad och vem blir nästa offer?

Kategori: Allmänt

Hej hej mina kära vänner, jag vet att jag inte varit aktiv. Men som jag skrev i de sista inlägget så har de varit fuktskada i våran lägenhet, och jag bara kände de att jag ville landa innan jag börja blogga här på riktigt. Så nu har alltså jag och min sambo flyttat till en tillfällig lägenhet, som verkligen är superfin!  Både stor och rymlig..
 kommer nog aldrig vilja flytta härifrån hehe! De är så mycket som hänt på sistone. börja med att jag var med i en bilolycka 2 månader efter jag hade tagit körkort. Sen någon månad efter de var vi tvugna att ta bort våran jätte gamla hund, vilket är jätte tråkigt, men bra för honom. han lever nog bättre nu <3,
Och nu vattenskadan. Jag bara känner, vad händer sen ?  vad och vem blir nästa offer? jaja.. Nu sitter jag här med min nya macbook pro och kollar igenom lite, aldrig ägt en sådan data, Dricker lite kaffe och väntar på att en tjej ska komma hit och köpa min kristalllampa som vi haft ute på loppis nu ett tag, ska även lägga ut min gamla data på loppis. hoppas bara den blir såld innan fredag då de bär av mot stockholm till  min syster. 
Vi åker dit klockan 23.00 på kvällen tillsammans med dala och elenor då dom ska till turkiet tidigt på lördagorgonen.  skulle vara skönt att följa med om man hade pengar! :) Nehe, nu ska jag dricka färdigt kaffet sen ska jag vidare på äventyr. ha de så bra så hörs vi så småning om! kram på er!
Kommentera inlägget här: